02 aug. 2018

Cum faci tu ca angajat parte din imaginea companiei pentru care lucrezi?

Dezvoltarea personală și dezvoltarea companiei sunt două aspecte importante și, în același timp, complementare. Punerea în evidență a abilităților tale este factorul care face DIFERENȚA între ceea ce înseamnă un angajat dedicat locului de muncă și activității sale și un angajat care este dornic doar să-și câștige banii pentru că a îndeplinit toate task-urile primite în acea lună.

 

Cum te asiguri că se vede această diferență?

Simplu: trebuie să duci firma pe culmile succesului. Capacitatea de sinteză, empatia față de clienți, dar și față de noile proiecte trebuie să fie punctele tău forte. Întotdeauna te vei lovi de situații, task-uri și proiecte noi pentru care trebuie să te dedici 100%, iar empatia și capacitatea de sinteză te vor ajuta să înțelegi mai bine ceea ce ai de făcut și să-ți duci toate sarcinile la sfârșit.  Nu uita: detaliile sunt foarte importante! De aceea, autoevaluarea constantă și feedback-urile primite din partea colegilor sunt foarte importante pentru a nu omite niciun detaliu în ceea ce privește activitatea ta de la locul de muncă.

Dă un plus de valoare firmei!

Tu, ca angajat, trebuie să-ți justifici prezența prin adaosul de valoare pe care-l dai firmei. Pentru acest aspect este nevoie de cei trei A: autodepășire, adaptare și atenție.

Atenția la noile tendințe ale industriei este un factor important ce contribuie la evoluția personală și a firmei. Dacă apar pe parcurs noi strategii pentru îmbunătățirea activității de la muncă, asigură-te că le înțelegi și în același timp ți le însusești. Astfel, dacă nu rămâi conectat la noile tendințe ale industriei, s-ar putea să pierzi teren în fața celorlalți angajați adaptați tot timpul la schimbări, dar în același timp va pierde și firma pentru care lucrezi.

Autodepășirea – îmbunătățește-ți întotdeauna competențele pentru a ieși în evidență în fața celorlalți angajați, dar și în fața clienților pentru a fi și tu, dar și ei mulțumiți de munca ta. Cu siguranță, dacă clienții vor fi în permanență mulțumiți de activitatea ta, atunci ei vor apela în permanență la serviciile tale, va crește numărul clienților și astfel vei contribui și la evoluția companiei.

Adaptarea, adică flexibilitatea, este un alt factor important pe care tu trebuie să ți-l însușești. În toate domeniile de activitate se produc schimbări, astfel încât ceea ce era de actualitate ieri nu mai este astăzi. Astfel, se observă cum autodepășirea și atenția, deși importante, nu sunt suficiente. Este necesar să conștientizezi că felul în care abordai o anumită sarcină este depășit din punct de vedere al eficienței, iar pentru asta ai nevoie de flexibilitate pentru a ajunge din nou la performanță. În plus, este important să știi când trebuie să abandonezi modul de lucru vechi pentru unul nou și când trebuie să-ți păstrezi propriul stil, indiferent de tendințele de pe piață, deoarece inovația fără flexibilitate nu există.

După toate aceste aspecte prezentate, ajungem la concluzia că întotdeauna este nevoie de îmbunătățirea abilităților și adaptarea la noile tendințe pentru a contribui la imaginea companiei pentru care lucrezi. În plus, trebuie să conștientizezi faptul că succesul firmei are un impact major asupra satisfacției angajatului, dacă acesta a contribuit la creșterea imaginii firmei.

 

0 Comentarii

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata